Wednesday 17 August 2016

kyra

Hotel Berkonsepkan Classy & Elegant Pasti Mengubah Persepsi Anda Mengenai Hotel 2 Bintang

Kaki Cuti x Hotel Review !

Hai kali ni krew Kaki Cuti diberi peluang untuk membuat review di H Boutique Hotel, Bandar Sri Petaling <3







H Boutique Hotel adalah sebuah hotel baru yang terletak di Bandar Sri Petaling. H Boutique Hotel bercirikan konsep Victorian yang memang classy and elegant. U guys should check it out! Memang puas hati dengan harga yang sangat berpatutan. Kakitangan hotel juga ramah dan mesra.




Ada 35 bilik yang sangat2 cantik with a royal blue, grey and white color theme yang akan buatkan korang rasa nak chill, relax and tidur dengan nyenyaknya (no kiddin!). 
Ada Superior Single, Superior Queen, Deluxe Twin, Deluxe Queen, Premier Family and Premier King.

Premier King Room 





Premier Family Room





 Deluxe Queen Room



So Kaki Cuti dapat one night stay in a Premier King room. Bilik yang sangat selesa, ruang yang luas, WiFi & Astro Channel, King size bed dengan tilam yang empuk. Korang kena rasa sendiri pengalaman bermalam di H Boutique Hotel. Konsep bilik yang moden dan mewah membuatkan Team Kaki Cuti teruja! Harga yang sangat affordable untuk bilik yang Superb! 👍🏻




TQ H Boutique Hotel! Moga terus sukses 😘




Wait, wait, wait.... Sikit je lagi. H Boutique Hotel ni dikelilingi dengan pelbagai jenis cafe-cafe hipster dan food galore yang memang akan buatkan korang kenyang to the max!



Moonlight Cake House, tempat pilihan kami untuk dinner semasa menginap di H Boutique Hotel.

Jadi hujung minggu kalau nak travel tapi dalam masa yang sama nak jimatkan bajet, go to H Boutique Hotel. Sure korang akan tersenyum lebar & berpuas hati.

So itu saja untuk review kali ini. Til we meet again untuk review yang akan datang. TQ H Boutique Hotel. TQ Mr. Ronny. 👍🏻




Address : H Boutique Hotel
                2A Jalan Radin Bagus 6,
                Sri Petaling, KL.

Facebook : H Boutique Hotel


Website    : H Boutique Hotel




kyra

About kyra -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :